Univerzitetna založba Univerze v Mariboru je izdala monografijo Več- in raznojezičnost v predšolskem obdobju.

Monografija skozi perspektive različnih akterjev in analizo dejavnikov in elementov pouka osvetljuje razvijanje razno- in večjezičnosti v predšolskem obdobju.

V posameznih prispevkih so tematizirani:

  • oris možnosti razvijanja večjezičnosti v vrtcih,
  • kompetence za poučevanje tujih jezikov v predšolskem obdobju,
  • stališča vzgojiteljic do zgodnjega učenja tujih jezikov in večjezičnosti,
  • stališča in izkušnje učiteljic z dodatnim usposabljanjem za zgodnje poučevanje,
  • doživljanje pouka tujih jezikov pri samih otrocih,
  • pogledi staršev na učenje jezikov v vrtcu in
  • delo na področju tujih jezikov z otroki priseljenci.

Nadalje prinaša monografija analizo dela v vrtcu ter analizo večjezičnih slikanic. Monografijo zaključujeta analiza dela v dvojezičnem vrtcu in raziskovanje vprašanja elitizma v vrtcu. Monografija je namenjena različnim ciljnim skupinam in z njo želimo tudi pokazati, da je potrebna sprememba kurikula za vrtce in uvedba obveznega učenja tujih jezikov. Nujnost spremembe kurikula utemeljujejo analize in raziskave s stališča različnih ciljnih skupin ter pozicioniranost v širši kontekst jezikovne politike Evropske unije.

(Skupno 26 obiskov, 2 današnjih obiskov)