EU z različnimi programi in ukrepi, ki se financirajo iz proračuna EU, dopolnjuje in podpira ukrepe držav članice na področju digitalizacije njihovih šol.

Sodišče je pri tej reviziji preučilo, ali se je z ukrepi, ki jih je financirala EU, ustrezno podprla digitalizacija šol. Prišlo je do zaključka, da so bili na splošno ti ukrepi šolam v pomoč pri prizadevanjih za digitalizacijo, vendar države članice pri uporabi financiranja EU niso imele strateških usmeritev. Poleg tega ima kljub ambiciozni ciljni vrednosti EU, da bodo do leta 2025 vse šole povezane z gigabitnim internetom, le majhno število šol tako hitre povezave, s katerimi bi čim bolje izkoristile potencial digitalnega izobraževanja.

Sodišče priporoča, naj Komisija dejavneje spodbuja ukrepe EU in v sodelovanju z državami članicami okrepi povezavo med cilji EU, nacionalnimi ali regionalnimi strategijami za digitalizacijo šol in financiranjem EU za šole. Komisija naj tudi spodbuja države članice, da do leta 2025 vse šole povežejo z gigabitnim internetom, in to pozorno spremlja.

Vir in več informacij: Evropsko računsko sodišče, 24. 4. 2023

(Skupno 35 obiskov, 1 današnjih obiskov)