Zaključek šolskega leta 2020/2021 je za nekatere dijake tudi zaključek srednješolskega izobraževanja. Njihovo izobraževanje je v zadnjih dveh letih zaradi epidemije večji del potekalo na daljavo. Na nekaterih področjih bodo zato imeli nekoliko manj poklicnih znanj, kakšen pa je ta primanjkljaj pa je nemogoče enoznačno sklepati na celotno generacijo.

Na CPI so skušali zbrati relevantne informacije o izvajanju praktičnega izobraževanja za vsak program posebej, tako za zaključne kot za nižje letnike.

Glede na nastale razlike je nemogoče predvideti enotne rešitve in ukrepe, ki bi veljali za vse dijake zaključnih letnikov. Potrebno je ciljno ukrepanje in prilagoditve rešitev glede na skupne značilnosti določenega programa/skupine dijakov.

Med predlaganimi rešitvami, o katerih so na CPI razpravljali in jih posredovali Strokovnemu svetu za poklicno izobraževanje, je bilo tudi izvajanje poletnih taborov, na katerih bi se dijaki učili poklicnih spretnosti in veščin na prijeten in zabaven način. Pomembna pri izvajanju taborov je tudi socializacija mladostnikov, ki so jo epidemiološke razmere močno načele.

Vir in več infomercial: CPI, 8. 6. 2021

(Skupno 21 obiskov, 1 današnjih obiskov)