26. januarja 2017 je izšlo tematsko poročilo omrežja Eurydice z naslovom Support Mechanisms for Evidence-based Policy-Making in Education (.pdf).

Za izgradnjo učinkovitih politik na poročju izobraževanja je nujno postaviti trdne temelje iz dokazov. Prakse držav pri rabi mehanizmov in vrst dokaznih gradiv ter vpletenosti institucij se med seboj močno razlikujejo. Poročilo Support Mechanisms for Evidence-based Policy-Making in Education (.pdf) prinaša informacije o mehanizmih in praksah, s katerimi države podpirajo oblikovanje na dokazih temelječih politik.

Poročilo vsebuje začetno kartografijo zelo zapletenega področja. Primerja institucije in prakse za oblikovanje na dokazih temelječih politik, kakor tudi dostopnost in posredovanje dokazov. Poleg primerjalnega dela prinaša poročilo tudi kratke predstavitve ureditev v posameznih državah in primere oblikovanja na dokazih temelječe politike za posamezno državo.

Podatki iz poročila zajemajo 28 držav članic EU, Bosno in Hercegovino, Švico, Islandijo, Lihtenštajn, Črno goro, Makedonijo, Norveško, Srbijo in Turčijo.

 

(Skupno 63 obiskov, 1 današnjih obiskov)