Eurydice poročilo The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions, and Policies (.pdf, en) analizira odnos med politikami, ki regulirajo učiteljski poklic v Evropi, in odnosi, praksami ter stališči učiteljev. Analiza zajema različne vidike, kot so začetno izobraževanje učiteljev, njihov stalni strokovni razvoj, mednarodna mobilnost, poleg tega pa tudi demografske značilnosti učiteljev, delovne pogoje in privlačnost poklica.

Poročilo se osredotoča na skoraj dva milijona učiteljev nižjega sekundarnega izobraževanja (v Sloveniji v to raven uvrščamo 7.–9. razred osnovne šole) v 28 državah članicah EU, Islandiji, Lihtenštajnu, Črni gori, Makedoniji, na Norveškem, v Srbiji in Turčiji. Temelji na podatkih Eurydice in Eurostata/UOE, ki so dopolnjeni s sekundarno analizo podatkov TALIS 2013, in združuje kvantitativne in kvalitativne podatke. Referenčno leto je 2013/14.

Več informacij na spletni strani Eurydice: The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions, and Policies

Poudarki (.pdf)
Highlights (.pdf)

(Skupno 44 obiskov, 1 današnjih obiskov)