Naslovnica Validation in higher education coverPoročilo Eurydice Validation of non-formal and informal learning in higher education in Europe raziskuje ali in v kolikšni meri visokošolski sistemi po Evropi priznavajo in vrednotijo učne rezultate iz neformalno in priložnostno pridobljenega znanja.

Na podlagi usmerjevalnih dokumentov EU in ciljev, določenih v okviru bolonjskega procesa, poročilo preučuje vrednotenje neformalnega in priložnostnega učenja kot

  1. alternativni dostop do izobraževanja in
  2. način za izpolnjevanje visokošolskih študijskih obveznosti.
    Poleg tega poročilo obravnava
  3. vrste učnih dejavnosti, ki jih je mogoče ovrednotiti, in
  4. mehanizme zagotavljanja kakovosti, ki podpirajo prakso vrednotenje.

Poročilo zajema 37 sistemov izobraževanja, ki so del omrežja Eurydice, in vključuje kvalitativne podatke za študijsko leto 2023/24.

Izid EACEA Eurydice: 30. 4. 2024

(Skupno 28 obiskov, 4 današnjih obiskov)