Tik pred 13. tednom vseživljenjskega učenja je Platforma vseživljenjskega učenja (LLLP) izdala novembrsko številko glasila LLLP Insights. V njej najpomembnejše mesto zaseda povabilo na omenjeni dogodek. Pripravljajo ga med 27. novembrom in 1. decembrom. Ponuja več kot 20 delavnic na temo Ključne kompetence za vse: pristop vseživljenjskega učenja k veščinam. Vabijo k prijavi.

Med novicami o delu LLLP poziva organizacije civilne družbe po vsej Evropi, naj sodelujejo v raziskavi. V njej sprašujejo o izkušnjah s programom Erasmus+ od leta 2021 do 2023.

Platforma je nedavno objavila dve  izjavi:

  • V prvi z naslovom Children as first lifelong learners izpostavlja svoje stališče do celovitega pristopa vseživljenjskega učenja v predšolski vzgoji in izobraževanju.
  • Druga izjava pa se osredotoča na spodbujanje mirnejše prihodnosti z vseživljenjskim učenjem. Poudarja vlogo izobraževanja za mir in strpnost kot primarnega odziva na nasilje, vojne in konflikte.

V nadaljevanju vas vabijo, da sodelujete v raziskavi Študija izvedljivosti o nacionalnih platformah vseživljenjskega učenja. Njen cilj je preučiti prakse in strukture sodelovanja na nacionalni in regionalni ravni v različnih državah EU. Poudarek je na zbiranju mnenj o vseživljenjskem učenju in medsektorskem sodelovanju v petih državah (na Madžarskem, Finskem, Poljskem, v Sloveniji in Španiji) ter na oceni znanja o izobraževalnih politikah EU. Raziskava je odprta do 21. decembra.

V nadaljevanju piše še o projektih, v katerih LLLP sodeluje, prinaša novice z mreže, povzema dogajanje v EU in svetu, predstavlja pomembne publikacije, vabi na dogodke

Vir in več informacij: ACS, 24. 11. 2023

 

(Skupno 13 obiskov, 1 današnjih obiskov)