Pandemija covida-19 je korenito posegla v vzgojno-izobraževalni sektor. Ko so šole širom sveta zaprle svoja vrata in se je pouk prenesel v digitalno okolje, se je v družbi povečalo zavedanje o pomenu vloge učiteljic in učiteljev ter varnega in spodbudnega učnega okolja. A vendar to v vzgojno-izobraževalni prostor ni hkrati prineslo tudi nujnih strukturnih sprememb, kot so povečano vlaganje, podpora in zagotavljanje boljših delovnih pogojev.

Izobraževalna internacionala (Education International, EI) celo ugotavlja, da so se proračuni za izobraževanje v času pandemije covida-19 marsikje zmanjšali.

Ugotovitve aktualne raziskave o položaju učiteljev in učiteljskega poklica (The Global Status of Teachers and the Teaching Profession 2021), v kateri je svoje odgovore podalo 128 sindikatov v izobraževanju iz skupno 94 držav širom sveta, so pokazale na še nekatere generalizirane značilnosti, zaradi katerih se mladi vse manj pogosto odločajo za pedagoški poklic. V številnih državah je pomanjkanje učiteljev že tako resno, da otrokom in mladim ni zagotovljena pravica, da bi jih poučeval ustrezno kvalificirani učitelj.

Vir in več informacij: SVIZ, 15. 10. 2021

(Skupno 40 obiskov, 1 današnjih obiskov)