V decembrski številki glasila Unescovega inštituta za vseživljenjsko učenje (UIL) so predstavljeni rezultati zasedanja upravnega odbora UIL, ki se je konec novembra sestal v Hamburgu. Na svoji letni seji je pregledal delo Inštituta v preteklem letu ter sprejel delovni načrt in proračun za leto 2024.

V ospredje postavljajo praznovanje desete obletnice Unescove globalne mreže učečih se mest. UIL je med prvo mednarodno konferenco učečih se mest, ki je leta 2013 potekala v Pekingu, vzpostavil Unescovo globalno mrežo učečih se mest. Mreža je od takrat postala gonilna sila za spodbujanje trajnostnega razvoja z vseživljenjskim učenjem na lokalni ravni.

Med novicami pišejo med drugim o začetku tečaja paštunskega jezika, ki podpira učenje v družini. Afganistan ima namreč eno najnižjih stopenj pismenosti med mladimi in odraslimi na svetu. Desetletja konfliktov, naravne nesreče in revščina so močno vplivali na izobraževalni sistem v državi. Več milijonov Afganistancev, zlasti žensk in deklet, nima dostopa do možnosti za opismenjevanje in izobraževanje odraslih. Da bi podprla učenje doma, v družini, sta UIL in Unescov kabulski urad uvedla spletni tečaj za afganistanske starše, ki govorijo paštunsko.

Na voljo so tudi informacije o zadnji številki revije International Review of Education – Journal of Lifelong Learning in nedavno izdanih publikacijah UIL.

Vir in več informacij: ACS, 13. 12. 2023

(Skupno 36 obiskov, 1 današnjih obiskov)