Pred vrhom o preobrazbi izobraževanja (Transforming Education Summit), UNICEF opozarja na šokantno nizek nivo znanja med otroki. Po ocenah naj bi le tretjina 10-letnikov po svetu zmogla prebrati in razumeti preprosto zgodbo. Pred pandemijo je to zmogla slaba polovica takratnih 10-letnikov po svetu.

Dolgotrajno zaprtje šol in pomanjkanje dostopa do kakovostnega izobraževanja med pandemijo Covida-19 sta razkrila in poglobila že obstoječo krizo izobraževanja, zaradi katere je na milijone šolarjev po vsem svetu ostalo brez osnovnih veščin računanja in pismenosti, opozarja UNICEF.

Da bi v javnosti opozoril na krizo izobraževanja in nujno potrebo po preoblikovanju izobraževanja po vsem svetu, je UNICEF razkril »učilnico za krizno učenje«. Gre za instalacijo, ki bo med 16. in 26. septembrom razstavljena na sedežu Združenih narodov v New Yorku, predstavlja pa obseg otrok, ki zaostajajo pri učenju ključnih veščin. Po ocenah pred pandemijo 52 odstotkov 10-letnikov na globalni ravni ni dosegalo minimalne bralne pismenosti, po zadnjih ocenah pa le-te ne dosega že 64 odstotkov 10-letnikov.

Medtem ko bodo svetovni voditelji na omenjenem srečanju razpravljali o preobrazbi izobraževanja, UNICEF poziva vlade, naj se zavežejo, da bodo vsem otrokom omogočile kakovostno izobraževanje.

Vir in več informacij: UNICEF Slovenija, 16. 9. 2022

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)