V sredo, 15. 11. 2023, se je uradno zaključil še en izjemno uspešen projekt, projekt Dvig digitalne kompetentnosti, ki je združil moči Zavoda RS za šolstvo, ARNES-a in 9940 strokovnih delavcev iz 220 vzgojno-izobraževalnih zavodov, katerih naloga je bila usmerjanje in vodenje projektnih aktivnosti.

Naključje ali ne, prav na ta dan so članice projektne skupine konzorcijskih partnerjev ZRSŠ in ARNES-a udeležencem na konferenci Mreža znanja predstavile in podarile mapo s priročniki Dvig digitalne kompetenosti. Namen predstavljenih priročnikov je podpora VIZ-ov  pri njihovih prizadevanjih za dvig digitalne kompetentnosti tudi po izteku projekta.

220 sodelujočih VIZ-ov je ob koncu šolskega leta 2022/23 z drugim zbiranjem podatkov preko aplikacije SELFIE preverilo, ali je v času trajanja projekta prišlo do napredka na najpomembnejših področjih uvajanja in uporabe digitalnih tehnologij v vzgojno-izobraževalnem procesu. Rezultati so pokazali, da so tako vodstveni delavci kot učitelji in drugi strokovni delavci opazili izboljšanje na praktično vseh področjih, ki smo jih razvijali v okviru projekta.

Največja izboljšanja so na področju vodenja, sodelovanja in mreženja, stalnega profesionalnega razvoja, pedagogiki (izvajanje v učilnici), praksah preverjanja ter pri digitalnih kompetencah učencev. Povprečne ocene kažejo na uspešno stanje ob koncu projekta na vseh področjih, z manjšo izjemo pri praksah preverjanja, kjer je prišlo do napredka, a ostaja priložnost za izboljševanje.

Stanje se je izboljšalo tudi na področju infrastrukture in opreme ter na področju pedagogike – podpora in viri. Ta področja so vodstveni in strokovni delavci ocenili dobro že ob začetku projekta, zato je tu zaznan manjši napredek.

Za razliko od učiteljev in drugih strokovnih delavcev v vzgojno-izobraževalnih zavodih učenci teh izboljšav na različnih področjih uvajanja in uporabe digitalnih tehnologij v vzgojno-izobraževalnem procesu niso zaznali.

Vir in več informacij: ZRSŠ, 22. 11. 2023

(Skupno 29 obiskov, 1 današnjih obiskov)